OPIS

vseh mojih vadb

S pravilnim začetkom vračanja nazaj v formo mamica poskrbi za kvalitetno izkoriščen čas.
Pozornost na lepo držo pri nošenju, dojenju in vstajanju je ključna, da preprečimo nadaljnje slabše počutje in bolečine v hrbtenici ter križu.
Mamica lahko z vadbo začne po prvem ginekološkem pregledu v kolikor je bil tudi porod brez zapletov.
Naj poudarim, da je z vadbo dobro začeti čimprej in da ne gre za težke vaje. Vendar se je dobro naučiti nekaj osnovnih priporočil gibanja doma in se spoznati s prvimi vajami, katere mamica lahko izvaja kadarkoli. Ko le te vaje in priporočila osvoji, bo nadaljnja odločitev za trening toliko lažja in samozavestnejša.
Ne samo dobro, tudi zelo spodbudno je, če ima mamica med vadbo ob sebi trenerja, ki jo bo vodil ne samo skozi pravilne faze napredovanja, temveč ima veliko težo vmesni pogovor, napotki in prava mera motivacije v danem trenutku.
Z vadbo na domu mamica prihrani veliko časa, je v udobnem okolju in dojenček ima lahko ves čas svoj ritem.
Vadba poteka med 40-50 minut (odvisno od počutja in težavnosti).

Vadba poteka na domu mamice (Ljubljana in okolica) ali v butični telovadnici Retro (Novo Polje).

Prijava na vadbo

Vadba je namenjena vsem mamicam, ki želijo po porodu zopet okrepiti mišice medeničnega dna, aktivirati globoke trebušne in hrbtne mišice in svoje telo povrniti v formo in obliko pred porodom!
Mamice spletemo nova prijateljstva in se po uri družimo ob čaju ali dobri kavici.
Z vadbo lahko prične po prvem ginekološkem pregledu.
Lokacija: Fužine (Pot spominov in tovarištva)

Aktivno vozičkanje poteka med aprilom in oktoborom v dopoldanskem času.

Prijava na vadbo

Ker je čas porodniškegla dopusta izjemen!
Čas da v prvi vrsti mamica poskrbi za svoje dobro počutje, saj bo imela tako bistveno več energije, volje in samozavesti za pristno in ljubečo vzgajanje dojenčka.
Na vadbi na varen način poskrbimo za močne mišice medeničnega dna, globoko trebušno mišico, razgibamo ramenski obroč in poskrbimo za čvrste roke, noge in zadnjico.
Vadba poteka v prijetnem vzdušju, kjer ob določenih vajah vključimo dojenčka zraven.
Gre za vajin kvalitetno preživet skupni čas.

Vsak torek in četrtek ob 10:30h,
Lokacija: Nove Fužine 40 (Dom starejših občanov).

Prijava na vadbo

Ker je PRAV, da imamo tudi punce čas namenjen samo SEBI. Raznolika vadba, kjer bomo vsakič migale drugače! Visoko, srednje in nizko intenzivni treningi z lastno težo ali manjšimi rekviziti. Vadba je naporna le toliko, da posameznici predstavlja izziv, energična, a primerna tudi za bolj tihe duše, majice bodo prepotene in mišice ravno prav utrujene. Začetnica ali športnica, mlada ali starejša…ni pomembno. Vedno bo TEBI primerno. Vadba, kjer ni predsodkov, primerjanja in ogledal :).
Nasmeh, vzdušje ter dobro počutje zagotovljeno!

Vsak ponedeljek in sredo ob 18:00h,
Lokacija: Nove Fužine 40 (Dom starejših občanov).

Prijava na vadbo

Oglej si video mnenja vadečih:

Nikoli nisi prestar, da bi si postavil drug cilj in sanjal nove sanje. Živeti polno, aktivno, gibalno, dosledno, neustavljivo. Učiti se vsak dan, vsako leto, z leti. Vadba za starejše tretje in tudi četrte generacije. Z več kot desetletnimi izkušnjami je tovrstna vadba prilagojena in sestavljena tako, da jo vzljubite že v prvih minutah. Zadovoljstvo je garantirano.
Možna individualna vadba na domu.

Vprašaj za trenutni urnik

Zdrava hrbtenica, močne trebušne mišice in vitalno počutje. Edinstvena vadba, katera vključuje vse elemente pilatesa, a kljub temu prinaša še večji izziv, več potenja in zahteva več volje.
S tovrstno vadbo poskrbite za močne notranje mišice v telesu, lepo držo, preprečite bolečine v križu in poskrbite za vsakodnevno boljše počutje.
Pilates na blazini je izjemno varna in učinkovita vadba primerna za vse generacije.
Ritmi nežno energične glasbe vas skozi vadbo ves čas spodbujajo. Verjemi, všeč ti bo! Vadba je primerna tudi za začetnike.

Vsak ponedeljek in sredo ob 19:00h,
Lokacija: Nove Fužine 40 (Dom starejših občanov).

Prijava na vadbo

Primerno tudi za vse začetnike – bodite bez strahu in si privoščite svoj trenutek za izboljšanje počutja.
FLOW joga je dinamična oblika joge, ki jo prepoznamo po tekočih prehodih – vinjasah – med posameznimi asanami. Ko opazujemo izvajanje te joge, se zdi, da telo v asanah pleše. Flow vinjasa joga se osredotoča na povezovanje giba in diha. Težavnost posameznih asan je prilagojena vadečim, zato se lahko k vadbi priključi prav vsakdo, ki si želi izboljšati gibljivost, moč in se obenem sprostiti in umiriti. Pričakujte dinamično in zahtevno vadbo, ki bo okrepila vaše telo, odprla srce, umirila vaš um in vam pokazala, da obstaja tudi drugačen pogled na svet – zbudite se in živite! V vas je neskončen potencial!

Joga je primerna za vsakogar, ne glede na starost, spol, predznanje in gibljivost.

Vsak torek ob 17:00h,
Lokacija: Nove Fužine 40 (Dom starejših občanov).

Prijava na vadbo